-

Sitter framför datan nu & lyssnar på musik,vet ni vad? Jag tror det spökar hos mig:| var skit rädd för ett tag sen, hörde hur det prassla i köket där knivarna låg, så kollar jag men ingen var där l; sen efter ett tag så hörs det som att ngn gick i köket också, OM jag blev rädd skrev till shame på direkten men hon skratta bara /; aja,
Fundera på att gå o lägga mig snart måste vända på dygnet, går fan upp den tiden vi kommer sluta skoldagen, så ah måste vänja mig vid att gå o lägga mig lite tidigare & vakna lite tidigare för den delen =)
Juste jag träffa HK&Tony ett tag idag också, snacka lite med dom&så, Hk ska byta klass /; vfdå?.. :(
Det var inte så kul o höra, "det var han som fick mig att gå upp till skolan" haha nerå, men men vad ska man göra?.. Snart har fan alla killar bytt klass :S Det går typ 5 killar kvar nu när HK byter :S

bilden togs på avslutningen!
PAPPSEN!
Imorgon mååste jag åka hem till pappa iaf, känner mig lite taskig.
Jaja, säger godnatt nudå, sov så gott! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0