10 augusti 2008

Hejsan, sitter hos Ashkin just nu, vi har precis ätit frulle.. :) DET KÄNNS SÅ BRRAAAA ATT JAG HAR KOMMIT ÖVER EN PERSON! :'D men iaf. ska berätta lite om gårdagen..
Jag,Mariana,&Ashkin åkte in till stan, vi skulle på bio med Nicola&nåra.. Så vi träffa dom, vi kolla på Batman skit bra faktiskt, va lite inne i filmen så vissa trodde jag hade typ tix/ticks vet inte hur d stavas, elr ngt :$ sen runt halv tolv-tolv tiden tog filmen slut, den börja 21:10 tror jag det var, Så vi sprang i regnet till T-Centralen, så stog det att tåget gick 23:50 & klockan var 23:54 så vi hade ju "missat" tåget, men sen så stog den kvar där så vi hoppa på tåget men så vare ngt fel, så alla satt i tåget & vänta.. Dom höll på med ngt i Karlberg elr så, vi satt i tåget &vänta i 50 minuter -.- men vi hade det skojj ;D Sen så säger dom i högtalarna att man var tvungen att ta ersättningsbuss elr ta nattbussen, så vi bestämde oss för o ta nattbussen &den gick ju 01:40 så ja, vi fick vänta.... Medans gick jag&köpte godis& lite sånt Hihi (A):D sen så tog vi bussen OM det var trångt i bussen alltså, sov hos Ashkin sen, vi gjorde nudlar &satt &snacka om allt, kommer lite bilder från igår med, men ASHKIN vägrar skicka bilderna, men men.. :D PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0