13&14 augusti 2008

HALLÅ! =) kom precis hem från Mariana, sov över där med Nicola.. Jag har haft det skojj:) Ska berätta lite om gårdagen.
Onsdagen- Vi va på ung08, där vi träffa Taarek,Sefa,Ivon,Evelina &en masssaa.. Vi stog med dom ett tag, det var helt okej faktiskt, det var inte så fult väder &så, men när vi precis kom in till stan så hoppa en kille på mig och typ drog i mig :S psyk! haha men iaf. Vi kom in runt 8 tiden kanske(?)... Sen gick vi mot T-Centralen runt 23 tiden kanske(?).. Där vi träffa Adrian :) Så vi stog med hnm, sen så hoppa vi på tåget &blablabla.. Sen så fick vi med Adrian till väsby, (han skulle till märsta) Vi var där, mariana&han var heelt borta =P haha! aja, sen så tog han tåget som gick halv 1 eller något.. sen att jag,Mariana&peyman& vänta på att Nicola skulle komma med sista tåget, sen kom han vi gick hem till Mariana &chillamilla ;D
Idag ska nog jag,Mariana&Anna hem till Pouya med hans kompisar, eller så ska vi till ung08.. Får se. Men först ska jag &mariana till centrum & äta glass Hihi :D men men.. nu ska jag hoppa in i duschen, pussy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0