2&3 augusti 2008

Tjenare, ska berätta lite om gårdagen lite kortfattat...
Lördagen- Vakna vid halv 1 tiden, för min mamma satte på hög musik & så kom hon in & sa jag har gjort frukost till dig-.-
Ah, jag gick upp &åt lite sen börja jag fixa mig vid halv 2 tiden kanske (?) Hoppa in i duschen, sen börja jag fixa till mig lite.. Sen 10 över 4 elr 10 över 5 vetinte riktigt när det var, fick jag springa till bussen där jag mötte Mariana&Luddy (hennes mamma) Vi skulle på en colombiansk fest i skarpnäck ute vid ngnstand =P Vi kom dit runt halv halv 8-8 tiden kanske (?)..
 Vi kom dit, där det var musik&så bjöd dom på mat m.m.! Det var både vuxna &"ungdomar" där, det började lite segt men sen så börja alla dansa &hade det trevligt =) Jag&Mariana gick ner till en brygga, så skulle jag gå på bryggan som var BLÖT, så springer Mariana ifrån mig så jag ska ju såklart efter henne så jag börja springa på den där blööta bryggan som var sne också, så jag höll ju på att halka elr hur det nu stavas :$ men men.. Det var ju pinsammare på Öland när jag stog & hoppa på ett ben på en brygga så rammmmlllaa jag, hah! men iaf. Alla dansa hela kvällen men det var nästan bara salsa musik, & jag tänker inte ställa mig&dansa salsa med ngn &skämma ut mig:| Så jag stog med en annan kille som hette Claudio, skit trevlig men blyg :D Så kom det fram en gubbe &fråga ifall jag ville dansa &jag tacka nej, så viskar han i mitt öra : Jävla kärring, HAH! men senare när vi skulle till bussen runt 3 tiden kanske(?) Så blev det bråk, mellan typ 3-4 killar, en tjej&mariana, Luddy (Marianas mamma) försökte stoppa bråket mellan Mariana&Den där tjejen så komr tjejens kille & ska slå Mariana med skärp, OM jag typ sprang där ifrån (A) men vi missa bussen så vi satt i typ i en halv timme &vänta på nästa buss som kom halv 4 (?).. Vi kom hem runt 5 tiden -.- OM vi var trötta alltså, så skriver jag till Markus att jag ska sova, så ringer han & vill prata så nejnej, så jag blev pigg. sen när han blev trött runt 6 tiden kanske(?) Då la vi på men jag kunde inte somna på typ 20 min-.-=P aja, nu ska jag klä på mig lite, ska hänga med Mariana&Ashkin till station för jag ska lämna in en film, den är 1 vecka försenad :| här komr lite bilder, ses!


folk..

hah, Mariana&linnia (?)

linnia, Claudio & någon?

bryggan linnia "snyggingen" gick på ;D(Y)

Kommentarer
Postat av: ashkin

hah, sprang du iväg när din kompis & hennes mamma nästan fick stryk?:S

2008-08-04 @ 15:11:50
URL: http://ashkins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0