20 augusti 2008

Heej:) Idag vakna jag först av att min mamma smäller igen ytterdörren vid 8 tiden, så somna jag om.. sen efter 5-10 minuter vaknar jag av att det plingar på dörren&knackar, då går jag & stänger igen min dörr för mamma sa dan innan att väsbyhem gubbarna skulle komma &fixa ngt så hon hade lagt hemmanycklarna i tuben, så kommer dom in &håller på så jag kunde ju inteee sova medans dom var där -.- sen runt halv 9 tiden gick dom, då somna jag om *tänkte åh vad skönt nu kan jag sova.. Seeen runt 12 tiden plingar det på dörren&knackar IGEEEN, fan vad sur jag blev då vare jehovasvittnen som stog bakom dörren, men då öppna jag fan inte gick & la mig igen men då kunde jag inte somna om, jävla fan!! men men.. Idag har jag duschat,fixar mig, varit lite snäll &fixat hemma innan mammsen kom (diska,bädda sängarna m.m!) Hihi (A) Ska äta närsomhelst, sen ska jag nog hem till Mariana. Skrev sms till pappa att jag kommer imorgon, känner mig så dum men orkar verkligen inte idag,Så det får bli imorgon :) puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0