21&22 augusti 2008

Halloj =) ska berätta lite kortfattat..
Torsdagen- Jag åkte ner till centrum &träffa Sofia vi gick runt &kolla runt, Hitta lite saker jag nog ska köpa när jag får pengar om det nu finns kvar :| Sen kom maria, vi gick runt lite med henne, sen träffa vi Emelie,Daniella&Jeanette ett tag.
Vi hjälpe en gubbe, stackarn.. Han var runt 60 års ålden, & han hade problem m hjärtat så vi fick ringa en ambuland &skit .. Senare träffa vi helin&nåra gäster till henne från frankrike. Gick runt med dom ett tag, sen så gick jag in i coop & köpe pastasallad &så, hade inte ätit så blev lite hungrig Hihi, eeefter det gick jag hem till Sofia, vi tog det lungt prata om allt möjligt &så, sov över där. Sov inte så mkt inatt, vet inte vf /: Hon tog typ hela sängen &ah.. -.- men men.. Idag gick vi ner till centrum, träffa Sofia K, Angelica,Zanna,Malin B m.m! Gick runt med dom ett tag, sen så köpte jag ett par skit fina jeans (A) Kommer kanske en bild lite senare, måste köpa.. maskara,en cool rygga :$ en "jacka" linnen &skit.. men ska nog göra d i veckan =) aja, sen gick Sofia masih, så jag gick runt med Sofia Khan, Angelica &Zanna. Hade faktiskt kul, Zanna är sjukt rolig ;D aja, kom hem precis, tog en promenix med Angelica.. Har saknat den där bruden, haha hon börja skylla på mig. Att det var jag som typ sluta höra av mig&skit, darför vi gled ifrån varandra &så =P haha! nejnej..
men nu ska jag nog fixa mig, får se vad som händer, puss på hakan!

linnia&maria =P

Kommentarer
Postat av: natalie

vart ifrån är jensen? letar värkligen efter ett pat fina jeans, hittar aldrig? lägg gärna en bild på dem:)

2008-08-22 @ 19:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0