25 augusti 2008

Heejsan! :D Idag vakna jag runt kvart i 7tiden, hoppa in i duschen sen börja jag fixa mig lite, satt vid datan &så.
Sen tog jag bussen som gick runt 9tiden, vi hade bara upprop efter det gick jag,Sofia,Maria&Ashkin mot dragon, för Sofia&Ashkin skulle hem &hämta busskort &så.. Sen åkte  vi kanske 30 minuter efter, men innan så lämna jag tbx mina jeans jag köpte här om dan,men köpte lika dana i stan sen, fast mindre storlek =) Jag,Sofia&Ashkin åkte in till rinkeby & köpte lincer, haha! Efter det åkte Ashkin hem, jag&Sofia tog tåget mot stan. Vi åkte in till gamla stan, gick runt där ett tag, sen åkte vi till väsbycentrum gick runt där ett tag, sen skulle hon hem så träffa jag på, Maria,Helin,Mathilda&Iris så gick runt med dom, & handla lite annat. Kom precis hem, ska snart äta, är skit hungrig :O kommer en bild på vad jag köpte idag. puss på högra kinden!

En jacka, 299:-
En rygga, 200:-
En annan väska, 199:-
Jeans, 399:-
Maskara, 105:-
Brunkräm, 149:- (tror jag)
Örhängen, 39:-
Engångs lincer, 35:-

Kommentarer
Postat av: amanda

vart har du köpt den där otroligt snygga väskan ? :)

2008-08-31 @ 20:28:07
Postat av: linnias

vilken av dom?:)

2008-09-04 @ 17:53:41
URL: http://linnias.blogg.se/
Postat av: Anonym

gud vilka snygga jeans, vart har du hitta dem?

:)

2008-10-21 @ 02:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0