26 augusti 2008

Tjingeling! :D Vakna vid samma tid som igår ungefär, fixa mig&så. Sen tog jag bussen vid 9tiden, Kom till skolan vi prata om en massa regler &skit, sen fick vi lunch efter det sluta vi runt 12tiden.. Jag&tjejerna gick till centrum ett tag, gick runt där &kolla runt sen gick alla hem till tvillingarna (Iris&Mathilda) ;D Det var chillbill, sen efter några timmar gick jag, ashkin&sofia mot centrum, dom gick hem & jag tog bussen hem, kom precis hem.. Vet inte vad som händer idag, men tror inte det händer så mkt. Kommer lite bilder från idag! Puss på aaaarslet

linnia,maria&mathilda


tvillingarna =)

linnia&sofia B.vän :)

linnia&ashkin

linnia&sofia, driver bbaaaa ;D

linnia,maria&sofia, "mys i soffan"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0