4 augusti 2008

Shalloj =) Ska berätta lite om gårdagen/"idag"..
Var hemma, fixa mig lite snabbt så åkte jag till sollentuna m maria vi mötte pouya så gav han oss en film sen så stog vi &snacka m honom i 10 min sen kom tåget, vi åkte till väsby, lämna in filmen sen var vi tvugna att GÅ i regnet -.-
Vi gick till centrum kolla runt lite köpte ett skit gulligt linne sen åt jag på grillen (A):D Sen kom ashkin vi gick hem till Helin, hon hade precis kommit hem från Holland. Hon hav oss en present var, (skit gulliga string) =P Tack hjärtat ;D Sen kom Mariana efter ett tag, vi satt & snacka om allt mellan himmel&jord.. Sen kom Mariana upp m ngn idé att vi skulle göra ngn pyramid för skojjskull, haha! ah...


 



egentligen ska man ju vara 6 tror jag(?) haha skitbra alltså ;)
Sen snacka vi om massa avsnitt / sex and the city / så vi kolla på serien sen vid 11 tiden sen sluta den ruint 12 kanske, efter det cykla jag&Mariana hem i regnet -.- OM jag blev blöt, hon cykla i största vattenpölen -.- aja, när vi väl kom fram kunde man tro att jag duschat m kläderna på=P sminket hade runnit & mina kläder var BLÖTA som fan!.. 
Efter det har jag kollat på 1 film, ätit lite & snackat lite m Markus. Men nu ska jag fortsätta att sitta här vid datan &tråka. puss pårey! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0