7&8 augusti 2008

Torsdag&Fredag- Idag Gjorde jag iiinge speciellt satt bara hemma åt min hemmagjorda kola jag hade gjort :$ duscha, fixa mig, packa kläder &skit... INGE SPECIELLT SOM SAGT! =) Sen runt 8 tiden elr ngt kom min pappa &hämta mig, så gullig som han är så hade han köpt nya högtalare & ny bas skit, vet inte vad det heter (A) men endå tack min pappa:D 
Komr vara ensam hemma heeela helgen lång, min pappa&hans fru ska åka upp till landet Hihi :D Men men.. imorgon ska jag&tjejerna hem till Pouya &vara där med hans kompisar. Vet inte om vi ska sova där elr åka hem senare på kvällen har iingen aning =) men det blir nog bra *hoppas jag* .. Sitter &lyssnar på en massa musik just nu, &ska fortsätta med det också, Ha det såå trevligt:) pusspådig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0