ååångest

Åhgud.. Börjar skolan imorgon :| fyfan säger jag bara, orkar verkligen inte! Det här året måste jag veerkligen kämpa -.-
Imorgon börjar vi 9:00 & slutar typ runt 10 tiden kanske, då jag&Sofia ska åka till stan &kolla efter lite saker, sen kanske vi ska åka till skärholmen en snabbis :D
Det jobbigaste ääär att... Vi kommer ha vår gamla mentor, MEN vi kommer få en till, & honom HATAR jag verkligen (andreas) han är verkligen för mkt! men men.. på onsdag ska typ alla 9:or åka till grönan, skolan betalar för åkband &allt.
men men.. idag ska jag nog bara ta det lungt, åka ner till station&köpa busskort är ett måste iaf. skriver lite senare kanske, pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0