lite bilder från sofia's tjejmiddag&NRJ



jeanette,emelie,ashkin&linnia

kineserna<3 linnia&sofia

linnia&jeanette, har aldrig sätt ngt snyggare ;D


30&31 augusti 2008;
Lördagen- vakna runt 11-12 tiden kanske(?) Satt vid datan, tog det lungt &så, sen börja jag fixa mig vid 3-4 tiden kanske, hoppa in i duschen,sminka mig,platta håret m.m. Sen vid 6 tiden tog jag bussen ner mot station, där jag mötte en massa. Vi åkte in till stan (NRJ) Jag hade det skit kul iaf. ;D orkar itne berätta så mkt mer, men idag har jag varit i centrum en snabbis med mamma, vi gick runt & kolla lite, fikade (A) &så =P Sen så har jag inte gjort så mkt mer. Men nu ska jag kolla på tv, kommer lite bilder från NRJ också. pussss

hahah, anna,ashkin&linnia

ashkin,anna,mariana,linnia,jessica&jessica

ashkin,anna,madde,linnia & en massa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0