THE VOICE

Okej.. Jag&Mariana fick ta tåget utan Anna eftersom hon inte var klar så hon skulle ta nästa tåg typ. Så vi träffa Yanina,Vickie,Maria,Noha&Adrian. Vi åkte in till ung08 med dom, sen så träffa vi Ashkin,Shima,Maria N,Sofia,Felicia,Mathilda,Iris,Elsa, m.m! vi gick runt lite, sen gick jag&Mariana med Yanina &dom ett tag vi trängde oss fram (NÄSTAN lägst fram) Ärligt talat så trodde jag fan att jag skulle svimma, alla höll på &putta på en &skit. Jag fick fan damp &börja skrika&så (A):D men men.. jag,vicki&maria försökte komma ut sen eftersom alla vi 3 höll på o svimma..
Så när vi försöker komma ut, det är klart man måste putta på folk lite &så annars kommer man aldrig ut. & då börjar en tjej dra i vickie&jag vet inte vad, kallar henne fitta &en massa så ah, dom börja bråka lite men maria fick dra bort vickie sen &blablalbla.. Vi gick till donken köpte dricka &tog det lite lungt, sen gick vi ner till kungsan igen. Gick &träffa Markus,Daniel &nåra ett tag, sen gick vi till Ashkin&alla dom andra, Så får jag ett sms från Markus, han hade tydligen glömt din rygga där vi träffades, så jag fick gå tbx &hämta den så står jag&Shima &väntar i typ 5-10 minuter men nejnej ingen kom. Så jag stoppa ner hans rygga i min väska, sen gick jag tbx till dom andra, efter kanske en timme eller något, ser jag Daniel så jag skriker efter honom &DÅ träffar jag markus gav honom väskan. Jag hade det faktiskt kuuul på the voice, men det var tråkigt att man inte träffa nåra man skulle ha träffat :/ men jag träffa nåra,:D Nu orkar jag inte skriva mer,kanske skriver lite senare.. men det kommer lite bilder någon dag eller så, puss på skinkan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0