trevligt värre

Jahapp då sitter man här, vi hängde m Ashkin till "ica" för hon skulle möta sin mamma elr ngn för hon skulle hem,sen så har vi precis kollat klart på en film, Innan det så gjorde vi popcorn &choklad pudding, mums!:D
Jaaa &självklart så ska mariana börja med sina fasoner -.- Vi sitter &kollar på film nere i vardagsrummet så får hon för sig att kleta choklad pudding i HELA mitt face när jag inte var beredd så ja, ni kan ju tänka er hur jag såg ut :| :$
Visade mig lite i webb för Robin&Daniel Hihi, skit snygg =) &medans jag har på min webb så kommer hon & häller ett helt glas vatten över mig -.-.- Jobbiga unge alltså :D men men.. nu ska vi väll hitta på ngt annat ogöra, kommer bildeeer sen puss på kinden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0