1 december 2008

Heejj!

Hur känner jag mig idag? Fick skit ont i magen av pommesfritten jagköpte på McDonalds :( Sjdå?

Idag börja vi ju skolan, helt okej dag faktsikt. Efter skolan drog jag&mariana till rinkeby. Sen när vi sitte på bussen ringer jean &vill att vi ska hänga med och handla med honom. Först palla vi inte för vi var så hungriga &skit men då sa han att han bjuder oss, men jag hade 50 spänn på mig så köpte själv. Vi gick runt i lite affärer, ganska kul faktiskt. Det var länge sen alla vi tre var =). menmen. . Kom precis hem till min pappa &ska börja packa nu för jag ska hem till mami, hehe.
ska gå, puss &en bamsekram

(GAMMAL BILD).

Kommentarer
Postat av: Emma "Miss Perfect"

mcdonalds blir man alltid dålig av :S

kram

2008-12-02 @ 17:23:09
URL: http://emmsanatpea.blogg.se/
Postat av: Sofia

Varför är du så fin?!

2008-12-04 @ 19:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0