18 december 2008

Godkväll!

Idag åkte jag till skolan vid 11 tiden, gick till matsalen där det var julbord. Efter det åkte vi till stan, handla 2 armband &en skit cool t-shirt. Jusste, träffade Blondinbella i gamla stan också, skit trevlig så tog vi kort med henne hihi. Efter stan åkte jag,mariana,sofia&maria till kistacentrum &kolla där. Sen åkte vi till väsbycentrum, träffade min mamma där &vi kolla runt lite där med. Efter det käka vi på en resturang. &sen tog vi bussen hem. Var hemma &fixa lite, sen kom mariana&ashkin hit. Kärringar! :P Dom gick precis, &nu ska jag ta bort mitt smink&sen typ sova, ska upp 05:30 imorgon :O Jo, för att jag&ashkin ska prata i kyrkan imorgon, hehe. Så vi ska vara där tidigt för att träna. . Men jag säger väll godnatt nudå. pussar&många kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0