26 december 2008

Hallå... Vakna inatt runt 02 tiden för det kittlades i halsen på mig, otäckt! Vakna runt 10 tiden sen. Har inte gjort något speciellt, bara att min farbror &hans dotter kom hit. Kollade på pippi med henne, haha. Idag ska jag nog dra till kinaresturangen igen med en massa? :)
Igår var jag ju hos min farmor&farfar där pappas släkt var &fira jul, hehe. Skulle ju dra hem till Anna sen efter, men pappa tyckte det blev för sent när klockan närma sig 23, för vi var i helenelund -.- menmen, Just nu sitter jag&lyssnar på musik. Ha en trevlig fredag! puss
(Klicka på bilderna så blir dom större) !

min bebis fick också paket..

kom tomten till er?:O &min fjortis kusin =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg in fler bilder på dig och dina kompisar :D:D



älskar läsa din blogg!

2008-12-26 @ 23:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0