28 december 2008

Hallå... Idag vakna jag ganska tidigt runt 10 tiden. Första natten på hela veckan jag inte vaknat mitt i natten. Skönt! Fast jag har ju fått ont i halsen ist som jag skrev lite tidigare sen blödde jag näsblod imorse. Äckligt! Menmen, Runt 14 tiden kanske åkte jag&pappa till stinsen (a) Köpte ett linne&ett par tights +halstabletter, hehe.
Jag har fanimej inte hitta en klänning ännu, kollade runt idag med. Men nejnej! Tror fan att jag kommer ha tights med något? :S För det är liksom 4 dagar kvar.. &Jag har letat i typ en månad, Tror inte att jag kommer hitta något dom här sista dagarna om jag inte hittat en klänning på en månad, aja.
Pappa gjorde iordning citronvatten till mig som jag måste dricka upp (en hel kanna)! :O
Nu ska jag lyssna på musik&smaska på mina dumlen, mums! pusspusss
(klicka på bilden så blir den större ska du se!)


Juste, ska försöka att hinna färga håret innan nyår också, vad ska du göra på nyår?=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0