4:e advent, om 3 dar är det jul!

Godkväll!

Har inte skrivit på några dar, har inte haft tid. Ska berätta lite kortfattat vad som hänt dom här dagarna. .
Fredag- Åkte till märsta med några, vi åkte hem till ivon, det kom en massa tjejer dit, vi åt middag hos henne, skit gott!
Runt 21 tiden åkte vi till väsby, vi gick till en fest vid station. Skit kul, det kom en massssa folk dit.
Lördag- Vakna hos mariana, vid 19 tiden åkte jag till sigtuna hem till vickie, där yanina redan var. Vi dansa&en massa, Vid 22 tiden kom tanvir,roy&narin dit. Vi satte på en film, kollade på den &sen vare bara mys efteråt. Dom åkte hem runt 02-03 tiden kanske? Efter det så kolla jag,vickie&yani på film &så, sen gick vi &sov.
Söndag- Vi vakna, lagade mat &massa sen runt 14 tiden åkte vi in till sigtunas lilla "stan" där det var julmarknad vi gick runt där &kolla runt, mysigtmysigt :P Efter det satte vi oss i sibylla &åt. Jag&yani tog bussen till märsta sedan, &jag åkte hem. När jag kom hem åkte jag&mamma till centrum &köpte lite, sen gick vi till en resturang &åt. Har precis fixat mina naglar, köpte en cool naglack hihi (a) Kollar på en film just nu, säger väll godnatt, blir nog inga fler inlägg idag. Imorgon kommer det en massa bilder nog. puuussssar

Kommentarer
Postat av: Anonym

visa hur ditt naglack ser ut :D

2008-12-22 @ 12:08:41
Postat av: ashkin

inte för att jag läser lr gillar din blogg men skriv mera

2008-12-22 @ 16:21:09
Postat av: aaaaaaasshkqueeen

hehe

2008-12-22 @ 16:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0