5 december 2008

Hejsan!
Idag var jag i skolan som vanligt, när vi slutat så kommer två killar från uppsala.Var med dom ett tag, sen tog jag bussen hem. &Här sitter jag nu. Har ingen aning om vad som händer idag/ikväll alltså. . Annars stannar jag väll bara hemma &vilar upp mig till imorgon, hehe.
På tal om julklappar, Jag har inte önskat mig en enda liten sak faktiskt, vet inte vad jag vill ha? Kommer inte på något om jag ska vara ärlig :S Inte likt mig, kommer alltid på tusen saker. Annars får jag väll önska mig dig i julklapp(a) menmen . .
Jag saknar dig.

Nu ska jag väll sitta framför datan &ruttna, kyssar


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej, undrar vilken storlek du har på din tröja den där blåa? från gina? =)

2008-12-05 @ 18:29:37
Postat av: linnia

xs eller 34 :)

2008-12-05 @ 18:34:16
URL: http://linnias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0