8 december 2008

Hej!

Försov mig lite idag, men jag kom i tid iaf. Helt vanlig skoldag. Efter skolan så gick jag,mariana,sofia&maria hem till ashkin som tyvärr inte kom till skolan idag. Krya på dig babybo! Vi har inte gjort något speciellt pratat&ätit. Vi har precis blonderat sofias hår. Haha, det är orange :P Men nu så ska vi färga det brunt. För innan vi färga brunt så måste vi färga hennes hår ganska ljust annars kommer man inte se någon skillnad eftersom hennes hår är så pass mörkt. . Efter att vi har färgat hennes hår ska jag nog ta bussen hemmåt sen börja packa som alla andra måndagar -.- (ska hem till pappa).
men nu måste jag gå, ha det så gött pussar


det var ett tag sen, helt slitna haha:D<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0