Är julen redan över?

Jaaa, då var julen över kan man säga.. Idag gick jag ju till min moster där hela mammas släkt nästan var. Hade faktiskt kul, något jag inte trodde att jag skulle ha. Men skratta faktiskt ganska mycket, skönt det. Som man säger, ett gott skratt förlänger livet, eller hur var det man sa?
Min kusins "brorsa" Hani är namnet (det är inte hennes riktiga utan dom har samma pappa) blev typ förälskad i mig, haha! Han gick efter mig hela tiden, tog mig på rumpan &skit. Den rackarn :P menmen söt var han, men lite för liten för mig kanske, haha! Men hade ni en trevlig jul?
Imorgon måste jag vakna senast vid 11 tiden ska duscha, fixa mig&sen måste jag förbi väsbycentrum en snabbis, om det är öppet förståss? Får hoppas på det iaf.  Sen runt 16 tiden drar jag till min farmor&farfar vi ska fira jul där med pappas släkt. trevligt värre.. men nu ska jag lägga mig framför tv:n &sen försöka sova.
Blev tyvärr inga bilder, var tvungen att ladda kameran till imorgon /: men puss på er!

lilla tomten!? :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0