hål i tungan = ingen god mat imorgon

Jahapp. . Då har man snackat med pappa fick ta hål i tungan, hihi(a) Jag&tjejerna ska dra in till stan imorgon vid ett tiden typ, dom ska ta hål i naveln &jag i tungan om jag vågar förståss, hehe. Min mamma vill inte, men det bryr jag mig inte om. . Om pappa säger ja kommer hon också säga ja tillslut. Men därefter så ska jag till märsta direkt &träffa släktingar som jag sa tidigare, kommer inte kunna äta något där &jag som älskar pakistanskmat (om dom nu bjuder på det imorgon) Får väll köpa en massa yougurtar &skit.
Hör att min pappa&lådsasmamma bråkar just nu, jävla kärring! Hon ska alltid börja gnälla för små saker, någon dag ska jag försöka säga emot henne, hon skäller alltid ut mig när min pappa inte hör, kärring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0