he he!

Vem?
Vem sov hos dig senast?
kommer inte ihåg
Vem pussade du sist? tanvir
Vem tror du tänker på dig just nu? mamma:$
Vem skulle du ta med dig på en utlandsresa? tjejerna:)
Vem skrev ditt 5:e inkomna sms? robin
Vem har du senast ringt? ashkin ringde yarob från min lur, haha!
Vem strulade du med senast? tanvir
Gillar du? ...
 
Vad?
Vad gjorde du i helgen? fest.
Vad har du på dig just nu? jenas&ashkin tröja
Vad tänker du på just nu? när bussen kommer
Vad för mobiltelefon har du nu? någon platt nokia
Gillar du för sorters killar? mest utlänska, charmiga:)
Tycker du om killar som röker/snusar? röker är okej, snusar.... helst inte

Är?

Är du snygg? skit snygg
Är du orolig för något just nu? nje
Är du lycklig? mja:)
Är du kär? ...
Är du mysig? he he
Är du glad? alltid :P

Har?
Har du någonsin ljugit för en vän? hm..har väll alla, inget jag kommer på just nu
Har du blivit sviken av en vän förut? tror jag nog
Har du plattat håret någongång? yyyes
Har du något husdjur? hund,fiskar hehe
Har du gått ner i vikt förut? njaa lite
Har du någon piercing? bara i öronen, ska kanske ta i tungan?
Har blåa ögon? gröna
Har du varit i Asien? nej,

Vill?
Vill du vara smalare? verkligen inte!
Vill du ha sex just nu? nope
Vill du vara singel? ...
Vill du sova just nu? neeejdu
Vill du ha en pojkvän? vore mys =)

Hur?
Hur vill du ha det i ditt rum? så att jag är nöjd?!
Hur vill du bo? ?
Hur är ditt drömjobb? vet inte riktigt
Hur mår du egentligen? toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0