lördag/söndag!

Godmorgon!

Kom precis hem från mariana &ska berätta om gårdagen. .
Vid två tiden åkte jag,maria&sofia in till stan, tog hål i ögonbrynet efter det fortsatte jag&sofia med tåget mot märsta, vi gick till någon lokal där det bara var småglin, jag&sofia var med anila istället. Vi gick ut&prata &så. Vid åtta tiden gick jag&sofia ut till busshållsplatsen &träffa Tanvir var med honom tills bussen kom, vi åkte till väsby. Sofia gick hem &jag åkte vidare till mariana, Vid nio tiden tar vi bussen ifrån mariana ner till station. Vi gick till en kinaresturang som var öppet, var mest gubbar som var där &drack sen var vi där, Vi träffa yanina,evelina,ivon,vickie,madde,busra,vian,jessica,marie&nåra där. Vi dansa,  sjöng karåke &en massa, skit kul gubbarna &dom som jobba där dansa med oss, gulligt värre. Senare kom en massa, Tanvir,Roy,Jean,Marre,Matte,Leo &en massa andra. Det var fan kul. Vi ska nog det nästa helg &fira Ivon bebis som fyller år =) Vid ett-två tiden så skjutsar reza hem oss till mariana, sen kom några dit (serdar,salle,roz,mikail). Jag&Vickie gick in &la oss i rummet, hon snacka med lovedeep så jag tog telefonen &snacka med honom en massa saker, haha tack! :) Nu så ska jag börja fixa mig sen är det kista som gäller för min del med pappa(a). Senare andra avanyyyyyyyyn spikat! Det kommer bilder senare, pussss

Kommentarer
Postat av: hanna

när du tog hål i ögonbrynet ? vad kostade det ? behövde du nån målsman eller nåt sånt ? :) skulle gärna vilja veta, för det är något jag funderar på väldigt mycket, tacksam för svar

2008-12-15 @ 22:46:06
Postat av: linnia

det kosta : 350:-

aa det behövde jag, fast mina kompisar brukar göra så att ens syster eller någon äldre säger att det är "mamma" i telefonen. (hon ringer) :)

2008-12-16 @ 07:22:00
URL: http://linnias.blogg.se/
Postat av: J

haha var dt där man går neråt från hötorget typ Astron eller vad det heter, det står att det e en blom affär ?

2008-12-16 @ 19:27:12
Postat av: J

haha var dt där man går neråt från hötorget typ Astron eller vad det heter, det står att det e en blom affär ?

2008-12-16 @ 19:27:13
Postat av: J

haha var dt där man går neråt från hötorget typ Astron eller vad det heter, det står att det e en blom affär ?

2008-12-16 @ 19:27:15
Postat av: linnia

2008-12-16 @ 21:01:05
URL: http://linnias.blogg.se/
Postat av: linnia

aa det är där

2008-12-16 @ 21:01:25
URL: http://linnias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0