Nu är det jul igen! Fast ingen snö?

Godkväll snygging!

Vad har du gjort idag? Själv åkte jag till märsta hem till lovedeep runt 15-16 tiden med vickie, där tanvir redan var.
Vi kollade på the eye tror jag den hette. Sen hände det inget speciellt, bara mys. Runt 19 tiden kanske? Åkte jag&vickie hem till yanina där narin redan var. Vi satt&snacka i början, sen så var hon ensam hemma så vi satte på hög musik &så. Jag&Vickie tog bussen som gick kvar över 22 tiden ungefär. Kom hem runt 23 tiden typ. . &Här sitter jag i min ensamhet..
Imorgon så ska jag&mamma till min moster&fira jul med mammas släkt sen senare på kvällen kanske jag drar hem till mariana bebis, tjejerna skulle nog dit lite senare, Får se hur det blir. Sen på torsdag blir det att vi firar jul med ppapas släkt hos farmor&farfar hihi. menmen, nu ska jag sitta framför playahead&facebook ett tag. puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0