om linnia. .

Jag kommer från: finland,ryssland&sverige
Jag heter: Linnea Kokko
När fyller du år? 6 november
Tycker du om någon just nu? kan man väll säga. .
Om sex månader: . .
Jag samlar på: smycken
Gröna eller röda äpplen: gröna :P
Vem ringer du när du är arg/ledsen? ashkin :$
Gillar du golf? neejj
Vilken tid gick du upp idag? vid 7-halv 8?
Har du sovit i din egna säng inatt? jepp
Har du sovit ensam inatt? aaa 
Har du strumpor på dig nu? yes
Hur svarar du i telefon? hallå? eller aa?
Vad ska du göra ikväll? mamsen &tv
Vad ska du göra imorgon? skola, sen ingen aning
Var vill du bo när du blir stor? sverige :)
Är det okej att gråta? ja, varför inte?
När grät du senast? iförrigår hehe
Vilken årstid tycker du bäst om? SOMMAR!!
Laddar du ner musik och film från internet? noope
Skulle du göra om du vann en miljon? köpa allt jag ville ha &lite till sen ge lite till familgen hihi
Bär du glasögon eller linser? inga kommentarer
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? haha verkligen inte!
Har du piercing? öronen,näsan&ögonbrynet
Har du tatuering? no
Vill du gifta dig? njaee..
Vill du ha barn? hm. . aa, en eller två max
Är du bra på att laga mat? är bäst:D
Hur vig är du? mja, kan lägga foten bakom huvdet typ?
Vilken är din favoritglass? många ;D
Tror du på ett liv efter döden? aa typ
Bor dina föräldrar tillsammans? nej, skilldes när jag var 3 år. Glad över det också:D
Är du morgon eller kvällsmänniska? kvällsmänniska heh
Vilken ögonfärg har du? gröna :)
Vilka hårfärger har du haft? ljust, råttfärgat, grönt/brunt &brunt nu!
Har du någon gång gråtit dig till sömns? aa typ 1-2 ggr
Är du beroende av något? sötsaker :-D
Senaste låt du hörde? Oh johhny (8)
Brukar du bädda sängen? varje dag
Har du kysst någon den sista veckan? mmm
Vem kramade du senast? joel tror jag?
Var du glad igår? kommer inte ihåg
Sminkar du dig? haha aa
Känner du dig värdelös? nee...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0