sjuk & har tråkigt, kan det bli värre?

Hej... Idag vakna jag runt 13 tiden, är sjuk...satan! Har hosta&feber. Vickie skicka sms till mig runt 14:30 tiden, hon bad mig att komma till centrum, skrev först att jag inte palla eftersom jag var sjuk. Men sen kom jag på att jag ville köpa en sak, som var slut. Har sån otur.. Men ska åka till stan eller något &kolla där. Har inte hittat en klänning till nyår än, alltså det finns verkligen ingen jag vill ha, Någon som vet en bra affär? =)
Efter centrum åkte jag hem, &har vilat hela dagen lång. Kollat på filmer &så, hehe. Ska lägga mig i sängen framför tv:n nu igen &kolla på 6:an det  är en dramaserie där.  "GODNATT!<33"

Lite information:
Favoritfärg? :  svart,grått,korallfärg typ?
Lyckotal? : har ingen...
Beskriv dig själv med 5 ord : osocial,skrattar åt allt, snäll, sen kommer jag inte på något hihi
Hur mycket pengar har du vunnit i spel? : högst 30 :-
Stjärntecken? : skorpion :)
Favorit klädsel? : tights &långt linne &en kofta över typ
Hur skulle du vilja se ut? : som jag gör?
Är du nöjd med din partners utseénde? : yyes :)
Har du barn? : nope,
Hur många barn vill du ha? : ett eller två högst
Vad föredrar du att göra på en helg? : umgås med kompisar :P
Är du svartsjuk? : naeej
Har du syskon? Om ja, hur gamla är dom? :  en brorsa, 20 tror jag
3 saker du skulle vilja göra? : vara med mina nära&kära, shoppa ... ?
Tycker du att rätt president vann i USA? : mjaa
Vilken läsk föredrar du? : cola höh
Har du lätt att förlåta? :  mmm
Är du vekling eller tuffing? : tuffing, hallå? :O
Drömyrke? : vet inte riktigt
Har du glasögon? : inga kommentarer!
Har du körkort? : men jaa, vad trodde du? :S
Favoritkaka? : kladdkaka
Om du skulle flytta til ett annat land, vilket skulle det bli? : grekland, thailand,finland, eller england :P
Hur många frukter äter du per dag och vilken sort? : om dan?... äter typ 4 om veckan
Kan du ta kritik? : beror på
Höger eller vänsterhänt? : högerhänt
Vad stör dig? : folk som ljuger, &dom som tror sig vara bättre en än annan
Hur ser ditt liv ut om 5 år? : skulle jag allt vilja veta..
Tycker du att folk uppfattar dig på rätt sätt? : vet inte, hoppas det
Hur ser den godaste frukosten ut för dig? : mackor med god pålägg eller flingor&vaniljyogurt hihi
Vad är osexigast på killar/män när det gäller kläder? : riktigt utsvängda byxor (import stil) !
Vad kollar du först på hos motsatta könet? : fejjan, och...?
Biter du på naglarna? : nej, bara om en nagel gått sönder &jag inte är hemma
Vad ska du göra nu? :  lägga mig framför tv:n !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0