snyggt!?

Hur kan folk tycka att det här ser bra ut?! Helt allvarligt. . Det är fan sjukt, min mamma&pappa tror typ att jag har bulemi eller något:S För att jag springer in på toan efter maten ibland?:S Min pappa börja fråga mig massa frågor typ: Tycker du att du är tjock & så har dom gjort lite annat, menmen. . Låt dom tro vad dom vill :). Men jag tycker detta är riktigt jävla fult, förlåt mig!

Tycker du det ser bra ut?..

Okej, jag kan erkänna att jag var smal (klicka på bilderna så blir dom större):

bilderna togs 06-07 tro. .

Kommentarer
Postat av: maria din flickvän

SHIT vad smal du var, varför minns jag inte?

2008-12-08 @ 21:30:10
URL: http://naamans.blogg.se/
Postat av: maria din flickvän

SHIT vad smal du var, varför minns jag inte?

2008-12-08 @ 21:30:14
URL: http://naamans.blogg.se/
Postat av: ashkin din riktiga flickvän (maria buzz off)

eller hur.. du är ju tjock nu linnia.. ? :S hahahaha. men hallå din sega utomjording miss hej-jag-stänger-av-min-hjärna-90%-av-dagen SER DU INTE ATT BILDEN ÄR FAKE ?!?!?!!?!

2008-12-09 @ 00:35:38
Postat av: linnia den smarta

hahahaha, jag är smart ashkin........

2008-12-09 @ 17:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0