so lektion

Tjabba Tjena Hallå!

Imorse så stressa jag skit mycket för att komma i tid till skolan, när jag väl sitter på bussen kommer jag på att jag börjar halv tio. Blev irriterad på mig själv menmen. . Ringde &väckte sofia, gick hem till henne tillslut. Lyssnade på indiskmusik medans hon fixade sig. Vid tio tiden gick vi till centrum&kollade runt. När vi hade kollat i alla butiker vi ville kolla i så satte vi oss och smaska i oss chokladen vi köpt. Vi träffade Selim som fick göra oss en tjänst, skit gulligt! :) Vi gjorde en sak som är lite "fjortisaktigt" haha, men skitsamma! :D Just nu sitter jag i bibloteket med nåra lebbar, dom tar på mig som om jag själv vore det? :S menmen. . nu måste jag gå, pussss

riktig sofia&linnia haha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag såg henne till höger i sthlm i helgen!

Där är också anledningen till att jag inte svarar på din kommentar förräns nu.. Sorry!

Strumpbyxorna är köpta på Gina tricot! Spring dit vettja :)

2008-12-14 @ 20:57:45
URL: http://jonnasjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0