ta ett djupt andetag&ett glas vatten

Som sagt, min kväll har inte varit så rolig må jag säga. Men det löste sig tillslut, min mamma har snackat med mig hon har gätt mig en massa råd &så<3 Men nu ska jag försöka ta det lite lungt. iaf. . Är ensam hemma &har skit tråkigt, tänker inte göra något speciellt heller pågrund av det som hänt, ser ut som ett freak rent utsagt, haha :P Imorgon efter att jag piercat mig (om jag vågar för 3:gången) Ska jag ju till märsta &sofia ska hänga med, För jag kommer ha så tråkigt annars, hehe. Men nu ska jag ner & ta ett glas vatten, ha det så bra!


jag&mamsen!<33333 (fan vad snygg man blev då*öhm)

Kommentarer
Postat av: Emma "Miss Perfect"

nej tror jag såg dej på the wave :)

vad söta ni är :)

2008-12-13 @ 11:03:14
URL: http://emmsanatpea.blogg.se/
Postat av: ashkin

langa din mammas nummer jag ber dig

2008-12-14 @ 21:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0