22&23 juli 2008

Halloj i stugan! :D Tisdag- Jag&Mariana vakna ungefär halv 11 för vi skulle fixa till oss sen vid 12 skulle vi en snabbis till centrum sen ner till station & möta Ashkin&Sofia vid 2-halv 3 tiden. Vi åkte in till stan, gick runt & kolla lite, det jag köpte:
En svart "jacka" , en svart "badräckt" 2 t-shirtar, ett armband& en näsring som Jean verkligen hatar..iaf.=P Vi träffade Danne,Jibbie & nåra till sen också. Som vi gick runt med ett tag.. Sen lite senare åkte vi till väsby & kolla runt i väsbycentrum med vi hade bara 20 minuter på oss eftersom klockan var 20 i 7, & centrumet stänger ju 7 så.. Vi gick in i Lindex för Ashkin ville kolla efter en vit t-shirt. Så ah, så seg som hon är så hann vi inte kolla i gina & kicks som vi tänkte :D jaja, vi gick till coop där jag&Sofia köpte en kladdkaka &sådär, så ser vi på en kille vi "chattat" med förr, då MÅSTE ju bara mariana skämma ut oss, haha! aja, vi satt ute & prata om allt, sen ringer jean & vill gå på bio med mig&Mariana. Så vi var tvungna att gå ner till stationen snabbt som fan för att hinna med 8 tåget, & klockan var kvart i då han ringde ( vi stog ju liksom vid centrum ) .. Så ja, vi hann inte med d tåget. Så han ringer & frågar ifal vi hann då sa jag nej, så han sa att det inte var ngn idé längre, för vår film han ville se börja 8. Men vi snacka ett tag sen tog Mariana luren, så vi bestämmde oss för att åka in till stan & kolla på en annan film, Vi åkte in till stan & innan vi träffa jean satte jag i min näsring för att irritera jean, så när han såg det så höll han hela tiden på, ta av den nu! lalala... hahaha! ;) nejnej :$
Vi kollade faktiskt på en bra film, men lite sjuk =P kommer inte ihåg vad den hette precis. Sen åkte vi hem så får jag ett samtal att det varit skottlossning på min gård, så jag&mariana fick ta värsta omvägen &skit.. :S men men...
Nu ska jag fixa till mig, ska hoppa in i duschen sen sminka mig snabbt!! Jag&mariana ska till stinsen & köpa lite mer hihi :D bye älsk!

Kommentarer
Postat av: Susanna & Ronny

Kära kusin. Detta är din kusin som skriver, Susa ko PC. Jag befinner mig just nu hos min moder Barb PC. Jag skriver detta meddelande med min käraste kanin Ronnn von Ko PC i min famn för att berätta för dig att vi har köpt Mamma Mia i 3D. Och att vi bj

2014-01-23 @ 23:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0