23&24 juli 2008

Onsdagen- Åkte till stinsen med Mariana vid 4 tiden kanske, vi gick runt där & kolla runt, det jag köpte:
4 linnen/t-shirtar 3 par örhängen, brunkräm, maskara, parfym &hårspännen =) Efter det gick vi till donken (McDonalds) &åt... Sen så skulle vi åka hem så vi plankar sen när vi hoppar på tåget så kommer det sån där SLskit, & frågar efter vår biljett, ah.. vi ba: nej alltså han satt inte där när vi skulle köpa biljett lalla, haha! Men vi klara oss, han sa att vi skulle köpa biljett genom mobilen då sa jag att jag bara hade "15" kr. Så ah, vi klara oss & vi behövde inte betala elr hoppa av :$:D
Sen så gick vi hem, gick hem & lämna mina saker sen gick jag hem till Mariana. Vi satt & tänkte på vad vi skulle göra, så fråga jag Yousef ifall vi kunde komma hem till hnm & kolla på film elr så, så jag&Mariana tog hennes mammas kärring cykel haha jag älskar hennes cykel, japp så skjuttsa Mariana mig till donken typ för han bor där ngnstans... Så satt vi & vänta ett tag för han skulle möta  oss, ( vi visste inte vart han bodde ) Så ringer han mig & säger att vi ska upp för en backe så jag&Mariana cyklar upp för backen så frågar han vart vi var, då hade vi tydligen tagit fel backe -.-  Så vi fick cykla ner igen &lalla, men vi kom iaf fram till hnm. Vi kolla på step up 2. Sen vid 00 tiden ungefär cykla vi hem igen, det var faktiskt skönt (A) ... att få skjutts elr hur d nu stavas -.-  hihi, men nu ska jag nog ta bort mitt smink för jag ska nog ner till badet & sola med tjejernaa! Maria har kommit hem från libanon så det ska bli kul & träffa henne:DDD Hon hade tydligen tatuera sig :| :D aja, hejdå baby.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0