24&25 juli 2008

Berättar lite kortfattat... Torsdagen- Jag gick &mötte Mariana,Ashkin&Maria sen, vi gick hem till Maria &prata om allt &sådär.. Så skulle jag&Mariana gå hem till Yousef igen, men det blev ändrade planer, så vid 11 tiden cyklar vi ner till statoil & köper chips &glass :$ sen så sätter vi oss & kollar på en film medans vi äter upp hela chips påsen Hihi :D
Fredagen- Vakna hos Mariana, gick hem & åt, duscha, satt vid datan, fixa till mig lite. Sen vid 7 tiden går jag&Mariana ner mot station vi skulle hem till Emilio & kolla på film, & han bor i farsta så det tog sin tid -.- Men vi hitta iaf. Emilio fick berätta typ 3 ggr, närå :D(A) Vi gick & hyrde en film, jag,mariana,emilio & yassin tror jag han hette =P Skit skarrig film altså :| kommer inte ihåg vad den hette, men ah vi kom hem runt halv 1-1 kanske(?).. Imorgon/Idag (lördag) ska vi på en peruanskfest, elr hur det nu stavas =)
Men nu ska jag nog lägga mig framför Tv:n & försöka bli lite trött :) Godnatt göllet<3

En bild från i onsdags kanske.. (?) Mariana,jag & Jean


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0