26&27 juli 2008

Hallåå! =) ska berätta lite om dom här 2 dagarna som varit..
Lördagen- Va hemma & tog det lungt, fixa mig &skit sen vid halv 8 tiden fick jag springa hem till Mariana för hennes pappa skulle skjutsa oss till stationen, han skjutsa oss dit så hoppar jag,Mariana&Luddy (hennes mamma) av. Vi köper dygnskort sen går vi till tåget. Vi mötte hennes mammas kompisar också. Vi åkte till karlberg sen tog vi bussen till ngt ställe nära carolinska sjukhuset. ( Det var en peruansk fest där ) Men jag hade inga pengar på mig & en biljett kosta 200:- så vi gick till sjukhuset & tog ut pengar. Sen gick vi tillbaka, det var sjukt varm där inne, så mkt folk alltså =P:O
Men men.. i början våga jag inte dansa, så jag stog mest med Paulina elr vad hon nu hette, Orratills mamma elr vad han heter:D Sen lite senare börja jag dansa, men jag fick såå ont i benen så jag fick "kramp" så jag hängde inte med :$
Lite skämmig elr vad (!?).. Aja, vi kom hem vid 4-halv 5 på natten/morgonen vi fick skjutts av Harry, Marianas lådsas papi.
Söndagen- Vakna hos Mariana, sen gick jag hem & duscha &sådär sen vid 4 tiden kanske (?) Åkte jag & min mami till Kista centrum & handla lite grann =P Kom hem runt 8 tiden typ, sen satte jag mig vid datan ett tag sen gick jag hem till Mariana, där Ashkin&Maria var:D trevligt trevlig... Sen gick jag hem för Mariana skulle sova hos Ashkin eftersom dom skulle upp tidigt &bada, haha!:D Men nu ska jag fortsätta att lyssna på mjuusik (A) puss på dig!

-Här komr lite bilder från öland-

ojojoj så snygg;)-.- en dag vid stranden(brasan) Natalie gullunge tog bilden!

massa folk vid stranden...

nån(?) & marie =)

Max om jag minns rätt? :| :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0