28&29 juli 2008

HeejPåDig ;D Kom precis ut från duschen, ska berätta lite om dom här 2 dagarna..
Måndagen- Tidigare på dan/kvällen satt jag bara hemma &tog det lungt, sen snackade jag lite med Markus Wikström, vi prata om att jag&Mariana skulle komma till Uppsala &sova över hos honom. Så jag ringer Mariana &frågar om hon ville, Det tog sin tid för hennes mamma var inte hemma & hon kunde inte ringa till henne heller.. Så jag låna henne pengar så satte vi oss på tåget mot Uppsala 21:17 Vi var framme 21:43 tror jag(?) Vi satt vid Uppsala station &vänta på att Markus skulle komma, så ringer jag Roberto som också bor i Uppsala &sa att jag var där &sådär (A):D Han ville att jag skulle komma hem till honom &sova där istället. Men nej, jag hade bestämt med markus gubben =P Vi tog bussen hem till Markus, vi kolla på film &hade det lite myspys där.. Mariana somna typ 3 tråkmåns :D<3 sen somna Markus runt 4 tiden(?) Så ah, själv var man vaken, sov nästan ingenting inatt, kanske 3 timmar :| Tisdagen- Vi vakna runt 12-1 tiden, vi ligger i sängen & pratar &en massa, sen vid 5-halv 6 tiden tog vi bussen mot stationen så vänta vi på tåget som kom 18:13 tror jag det var=) Sen gick Markus &mötte Daniel tror jag ;D men nu ska jag klä på mig, sen ska jag hem till Mariana igen, där Ashkin&Anna är, Anna kom hem från rysslans idag :DDD<33 ses senare/ elr ngn annan dag puss på nosen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0