1 november 2008

Goddagens! Vakna runt 10 tiden för min pappa kom upp och börja kittla mig &skit, hehe. Så sa han att: Om 10 minuter åker jag till centrum &köper lite saker om du vill ha godis får du gå upp nu, så jag gick upp &åt frulle sen åkte vi till centrum &köpte lite gosaker. Har bakat mina egna tårtor hihi(A) Jag har ju inte önskat mig något förrutom en ny digitalkamera (för jag tappa ju min i sanden på öland) Så nästa helg ska vi dra in till stan så ska jag få det jag pekar på :)
menmen.. Jag blev så glad över min digitalkamera, den är så fin :$ Aja, Runt 14 tiden kommer en massa släktingar -,- Så ska man sitta med dom i några timmar. oh... nu måste jag dra ner &hjälpa till lite ha det gött soetnosen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0