13 november 2008

Godmorgon! Har precis sminkat klart mig, nu ska jag bara kolla efter kläder. Fan....Idag har jag föräldrarmöte /: Vill inte dra dit, men måste. jaja.. Händer nog inget speciellt idag då, för jag har äckligt möte! men nu måste jag kolla kläder. Hoppas du har en bra dag iaf!

Du sjunker bara mer&mer i mina ögon för varje dag som går... 


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KLOCKAN, 15:18
Just nu sitter jag i bibloteket med tjejerna vi har SOlektion. Vi ska skriva om hinduismen.
Men jag orkar inte jobba just nu, Efter skolan ska nog vi på Studiehjälp.
Sen ska jag hem&plugga matte, chockande:D Eftersom vi har prov imorgon så, ah...
JAG VILL BARA DÖDA ASHKIN JUST NU!!! HON SPRINGER RUNT MIG &IRRITERAR MIG ATT HON SKA HA MIN
DATA I 1 MINUTER!!!!! men hon kommer inte få..!
Aja, 17:30 har jag föräldrar möte, men nu slutar jag PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0