18 november 2008

Alåå! Idag så vakna jag runt 05 tiden, lunde inte somna om så jag gick upp runt 6 tiden kanske? Hoppa in i duschen &fixa mig. Tog bussen som gick 09:03 till station. Tåget var försenat, den skulle komma 09:17 men kom 32 typ. Så vi kom försent men det gjorde nåra till som jobbar där också. . Idag var det mer chill, men endå inte. Vi fick bära massa tyngder. Jag&Sofia har ätit som tjockisar idag, vi/jag köpte; kladdkaka, marabouchoklad, plockgodis,nudlar&dricka =P menmen.. Jag kom hem runt 17:45 tiden kanske. Har inte gjort något speciellt, snart kommer andra avenyn, hehe.
Mår inte så bra, är lite "deprimerad". Men det går nog över, *hoppas jag! men nu ska jag kolla tv, hejdå.



?

Kommentarer
Postat av: Anonym

skriiiv mer:D

2008-11-21 @ 08:27:54
Postat av: Anonym

skriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiv :D

2008-11-21 @ 23:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0