21 november 2008

Godkväll/Godnatt! Hehe.. Har inte skrivit på några dar, har inte haft orken&så. Det har inte hänt så mycket i veckan bara praopraoprao. Skit jobbigt, men idag var det chill. Efter att vi slutat runt 16:30 tiden så åkte jag&Sofia till Ö&B &lite annat &kolla runt, hehe (a). Klockan var runt 19 tiden när jag kom hem (tåget var försenat). Jag åt, sen börja jag fixa mig runt 19:30 tiden åkte jag hem till Tanvir. Kom dit runt 20 tiden ungefär. Vi var hemma hos honom =) Senare vid 22 tiden ringer roy, Vi går ut &möter honom sen går vi runt i märsta, vi kom till tingvalla &därifrån tog jag bussen till märsta station. Nu är jag hemma &ska snart sova, är skit tröttt beror nog på att jag har lagt mig runt den här tiden i en vecka nu, så är väll van.
Me jag drack ett glas coola så jag skulle bli lite piggare, men nu känner jag för att sova faktiskt -.-.
Imorgon ska nog jag hem till min farmor&farfar hihi, min farmor fyller år så vi ska fira henne. Ska typ lägga mig framför TV:n nu kyssaar

gammal bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0