24 november 2008

Godkväll! Visst är det trist väder? Jävla fittbuss *ursäkta*. Men imorse så skulle jag ta bussen som gick 09:03 &gick it 08:55 så jag skulle hinna. Så står jag där ute i snöstormen i 25 jävla minuter!! OM jag blev sur. Så jag missa första tåget men så tog jag en annan buss som kom 09:26 ist. Där träffa jag mariana&liliana. Liliana fråga ifall vi ville hänga med till hennes skola, så vi åkte dit ist för praoen. Herregud säger jag bara, ALLA killar mula ALLA tjejer som var där, dom kännde mig knappt så börjar en kille dra i mina ben &jag vet inte vad :O Jag sparka så mycket så jag slog i mitt knä, har skit ont nu :(. menmen. . Var ganska kul på vägen hem, liliana&sherry ramla i snön (Dom stog på ett halt ställe) Så ramla båda i för dom höll om varandra, haha alla på busshållsplatsen börja asgarva, Det var lite kul =). När vi kom till väsby gick jag, mariana, liliana, anna &Luddy (mariana&lilianas mamma) På kinaresturang &åt. Jättegott! Kom hem runt 20 tiden då jag började packa &lite, &nu är jag hemma hos min pappa. Har missat lite av prison break men bryr mig inte så mycket, Det händer inte så mycket nu för tiden. Aja, ska lägga mig snart. Kommer lite bilder som tagits under den här v. :)
PUSSSSARRR&KRAMAR

lilla godisgrisen :$

..vänta på att vi skulle bli insläppta, hehe.

HAHA, förlåt men.. Ser inte barnet lite efterbliven ut, eller något?

haha är hon inte riktigt söt? (stog &vänta på bussen i det kalla vädret)

kinaresturangen =)

KLICKA PÅ DOM SMÅ BILDERNA SÅ BLIR DOM STÖRRE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0