28 november 2008

Hejsan!

Hur känner jag mig idag? Jag mår faktiskt helt okej. Sjdå?

Kom precis hem, igår var jag ju i centrum (tomtenatta) Det var ganska mycket folk där. Köpte lite saker också =). *Det kommer bild!. Sov hos sofia sen. Imorse försov vi oss, så vi kom dit runt 11 tiden istället för 10. Inte bra. . Vi fick sluta vid 15 tiden, efter det gick jag,sofia,ashkin&maria runt i lite affärer. Köpte lite saker där också. Ska hoppa in i duschen nu, sen blir det att fixa sig. Sen ferre hehe. pussar&kramar
(KLICKA PÅ BILDERNA SÅ BLIR DOM STÖRRE)

sen så fixa jag mina naglar igår(a):

Kommentarer
Postat av: Anonym

skitsööt bh var köpte du den?

2008-11-28 @ 17:51:28
Postat av: linnia

ifrån H&M :)

2008-12-05 @ 17:02:07
URL: http://linnias.blogg.se/
Postat av: hanna

vart är örhängena och den blåa kläningen ifrån ? :)

2008-12-07 @ 23:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0