3 november 2008


Ellow! Vakna vid fem tiden inatt, kunde verkligen inte somna tänkte på läskiga saker, sen så våga jag inte kolla mot spegeln för det var så mörkt så jag skulle börja inbilla mig en massa (a)Så jag låg vaken till sex tiden sen gick jag upp, hoppa in i duschen&så. Idag har jag varit irriterad hela dagen nästan, inget speciellt bara att jag kände mig obekväm..
Efter skolan gick jag&Sofia till centrum &kolla runt i olika butiker. Kom hem för kanske 40 minuter sen. Snart så måste jag börja packa för jag ska hem till min mor, hehe.
Jag blir så arg, kan inte min pappa instalera det dära jävla pogrammet?Jag vill lägga in bilder från min kamera!
Men nu ska jag ta det lite lungt sen börja packa, pussar&kramar

Kommentarer
Postat av: Emma Olsson

hej!

väldigt intressant blogg har du måste jag säga.

läser den varje dag och är väldigt intresserat av den måste jag säga..

hihihi, undrar om du och din kompis eller bästakompis mariana som du alltid skirver om tror att hon heter så. undrar om ni använder likadan foundation? ni ser så lika ut =))

2008-11-03 @ 19:08:11
Postat av: linnia

tack så mycket! :)

Ja, ibland gör vi det, &ibland kan hon använda H&Ms egna. =)

2008-11-03 @ 19:36:34
URL: http://linnias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0