5 november 2008

Hej! Idag kändes det som att jag aldrig skulle komma upp från sägen, så min mamma satte på hög musik...Om jag blev riktgit sur! 
Helt vanlig skoldag faktiskt, Ashkin är SÅ SÖT jag har fullt med sugmärken på ryggen?! Vem gör på ryggen men du är ju så speciell baby! Nu sista lektionen har vi tjejer i klassen haft möte med 2 lärare för vi har alltid tjaffs &så.
Det gick väll bra sen:) Snart så måste jag börja fixa mig, fast att jag inte orkar. Men yani bebi typ tvinga mig haha:D<3
Ska till märsta&träffa yani,tanvir,narin&roy runt 7 tiden typ. Vi ska typ vara i någon lokal sa yani? Aja, Får se hur det går. Men jag orkar inte åka hihi, är galet seg!

Imorgon fyller lilla jag år, hoho! (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0