8&9 november 2008

Alåå! Igår kväll åkte jag,mariana,anna,yani,ivon,eve&narin till en fest i sollentuna, jean fick möta oss för det var han som kännde tjejen som hade själva festen. Vi kom till festen, det var skit mycket folk där. Det var helt okej, trevligt folk &så.
Vid 23:30 tiden ungefä var alla tvugna att gå ut, vet inte varför. Så det var folksamling utanför hennes hus ett tag, sen börja alla gå. Vi försökte hitta fest, men nejnej.. Skit trist, Så säger tanvir att vi typ kunde komma till en lokal han har i märsta, Så vi skulle åka dit men det blev inte av. Så jag&mariana träffa ashkin&omar runt 01 tiden, Vi var med dom &så, sen runt 02:30 tiden gick vi ut,vi skulle hem till ashkin. ,Alla sov hemma hos henne sen. Vakna runt 08 tiden imorse av att min mamma skickar sms till mig -.- & jag svara inte, för jag var så trött så skickar hon 2 sms till efter kanske 1-2 timmar, fyfan vad irriterande, haha. menmen.. Idag så skulle jag&min mamma ut &göra lite ärende men vi ska göra det en annan dag ist, så idag har vi "storstädat". Händer nog inget speciellt för mig idag, kanske skulle dra hem till mariana lite senare, men vi får se :) Kommer nog en massa bilder sen, om thomas lägger in dom, pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0