"godnatt".

La precis på med mariana, vi snacka om lite saker. Har inte målat naglarna än, kom på att min nail polish är slut:(
Får väll köpa imorgon eller något... Så nu ser mina naglar förjävliga ut! menmen.. Jag ska upp ganska tidigt imorgon för jag&pappa ska åka &handla lite saker. Så jag ska nog lägga mig snart, har endå inget att göra +att jag är trött, hehe.
Min pappa dunkar musik på högsta volym, han gick inte ut för jag sa till hnm att vi ska åka till stan tidigt imorgon då orkade han inte gå ut, så han ska tydligen ut imorgon sa han =). Hör inte ens min egna musik, måste ha skit högt för att höra fast jag har stängd dörr :S aja, nu ska jag nog lägga mig framför tv:n &sen sova. kyssar &godnatt säger jag väll.

dagens outfit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0