godnatt med er!

HejHej! Kom precis hem, var i lokalen här "utanför mig". Mariana hade fest där, så det kom en massa folk från olika ställen dit. Ibörjan var det bara tjejer nästan, men sen så rulla det in mer&mer. Alla drog hem runt ett tiden (för 18 minuter sen) För en kärring kom&klaga typ.. Skulle hänga med hem till mariana igentligen, men jag skulle hem&hämta min jacka först, & bussen gick 57 &jag var hemma 54, så ja.. Jag skulle inte hinna så jag är hemma nu.....boooring! Vet inte vad som händer imorgon, jag&pappa kanske åker &kollar på jacka till mig, men inte säkert än =)  I <3 PAPPA!
Ska sova när som hellst, är trött faktiskt. Men först ska jag vänta på svar från tanvir. Han svarar inte på mina sms :O Säger godnatt nu, ska kolla på tv &lite. pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0