inget dunk = sömn

HejHej!
Kom hem för kanske 40 minuter sen. Först åkte vi till stan ("Det skulle vara en fest där") Men nejnej. . Så vi gick till McDonald &åt tillslut blev det att alla stolar typ låg på golvet-,- hehe. Sedan åkte vi till sollentuna för vi hörde att det var fest där. Så vi gick dit, där vi träffa yani,ivon,eve&narin. Det var skit rostig fest måste jag säga. Alla satt på golet, ingen dansa&så. . Så vi bestämde oss för att gå därifrån, så vi åkte hem isället. &Nu sitter jag här hemma en fredagskväll (Y).
Lyckat =). Men imorgon ska vi försöka hitta något kul, hih. Om jag inte ska till örebro med ashkin. Vi får se helt enkelt!


Ska nog lägga mig snart, godnatt sötnos

Kommentarer
Postat av: jennifer

vilken fin tröja :)

2008-11-30 @ 11:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0