jävla minneskort

Kom hem för kanske en halv timma. Jag&släkten har ju haft det lite "skoj". Jag tog en massa bilder med min nya kamera(a) men JÄLVA MINNESKORT den går inte in i hålet där man ska stoppa in minneskortet.....OHH! Men pappa&hans fru ska instalera pogramet när dom stoppar in den där jävla sladden imorgon tro? Aja idag får ni inte se några bilder iaf.
Vi hade ju hyrt en lokal... japp så mariana undra ifall vi tjejer kunde vara där ikväll &göra lite, hehe. Men min mor ringde nyss hon hade fått reda på en sak jag lyckats hålla hemligt i kanske en månad, så det kanske inte är någon bra ide ikväll. /: Det blev ju ingen fest hos narin ikväll, undrar vad som händer då?? Nu ska jag ner &käka lite. Sen så har man ju en massa gosaker kvar (a)muums!! PUSSAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0