min mamma älskar att irritera mig..

Gud vad irriterande mamma, vi satt &åt mat sen börja vi "lådsas tjaffsa" Så börja hon irritera mig, så jag blev så irriterad så jag kasta dom sista dropparna vatten jag hade i mtit gla, så börjar hon asgarva &ser jag att hon har kvar halva glaset. Så hon skrattar mer &säger att hon kommer hälla det över mig, men jag trodde inte henne För hon vet att jag gör värre, Så hället hon över mig, Mitt hår, min tröja&allt bev blött &jag börja ju också garva men endå mer irriterad så hon springer in på toan&låser in sig, så häller jag upp ett helt glas vatten &säger att jag endå kasta det på henne nä hon kommer ut, så öppnar hon &jag kasta det på henne, hehhe(a) Sen så hoppa hon in i duschen precis &jag var inte klar med henne så jag öpnnar dörren &släcker lampan hihi snorunge jag är haha! Så hon börja gapa&lalala =) menmen.. Bara det jag ville säga!

Kommentarer
Postat av: ASHKIN drottningen din babyyy linnias man forever and ever <3333<<3<3<3

hhahahahahaah <3

lil-marie som har brist på vänner in my heart <3

2008-11-09 @ 22:16:49
Postat av: linnias

HAHAHAHAAHAH!

2008-11-10 @ 07:12:58
URL: http://linnias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0